هدف از ارائه هدایای تبلیغاتی ماندگاری است. شما میتوانید وسایل یک بار مصرف یا وسایل ماندگار را به عنوان هدایای تبلیغاتی ارائه دهید که مسلما گزینه دوم انتخاب بهتری است. به این فکر کنید که مخاطب شما چه پزشکانی با چه تخصصی هستند؟
این سوال به شما کمک میکند که بفهمید چه وسایلی توسط آن پزشک مورد استفاده قرار میگیرد. البته اگر مخاطبین شما گروه های مختلفی از پزشکان هستند میتوانید وسایلی را ارائه دهید که معمولا تمام پزشکان به آن نیاز دارند؛ مثلا فشارسنج یا تنس فیزیوتراپی انتخاب خوبی در این زمینه میباشد.
اگر مخاطبان شما پزشکان، دندانپزشکان و داروسازان هستند، بهتر است برای هر گروه یک هدایای تبلیغاتی منحصر به فرد تهیه کنید. گوشی پزشکی یا فشار سنج و… برای پزشکان، لوازم کوچک دندانپزشکی برای دندانپزشکان و لوازم آزمایشگاه برای داروسازان انتخاب مناسبی هستند. البته چیزهایی که گفته شد، تنها مواردی نیستند که شما بتوانید ارائه دهید، تنها هدف ما از نام بردن این وسایل این است که ایده های خلاقانه به ذهن شما بیاید و هدایای تبلیغاتی منحصر به برند خودتان را طراحی کنید.
چنین وسایلی مانند فشارسنج یا تب سنج نه تنها در مطب پزشکان کاربردی هستند، در منازل نیز میتوانند مورد استفاده قرار بگیرند و از آن ها استقبال شود. بنابراین چنین هدیه های تبلیغاتی به شما کمک میکند که به تمام سطح بازار هدف خود نفوذ کنید و محصولات و برندتان را به آن ها معرفی نمایید.
معروف ترین هدایای تبلیغاتی پزشکان کدامند
هدایای تبلیغاتی بسیار گسترده هستند، وسایل نوشتاری مانند خودکار و سررسید، وسایل الکترونیکی مانند فلش مموری و پاوربانک تبلیغاتی، وسایل تزئینی مانند چرم و صنایع دستی تبلیغاتی و… . بنابراین شما به راحتی میتوانید ایده های خلاقانه ای ارائه دهید و هدایای تبلیغاتی منحصر به برند خودتان را طراحی کنید. به طور خاص فلش مموری جزو لوازمی است که تقریبا برای همه اقشار مفید خواهد بود.
اگر بخواهیم ذهن خود را محدود کنیم که هدیه ای ارائه دهیم که صرفا برای پزشکان ارائه شده باشد، ممکن است نتوانیم انتخاب شایسته ای انجام دهیم. به اتاق یک پزشک فکر کنید؛ چه وسایلی را مورد استفاده قرار میدهد؟ ذهن خود را تنها به وسایل پزشکی محدود نکنید. در اتاق هر پزشک باید یک ساعت دیواری یا رومیزی وجود داشته باشد، روی میز پزشک ها بهتر است یک جاقلمی باشد تا خودکارها پخش نشوند، وجود یک گلدان یا یک وسیله تزئینی و یا تقویم رومیزی در اتاق کار یک پزشک نیاز است. همه این ها وسایلی هستند که در اتاق آن ها وجو دارند، حال چرا نام برند شرکت شما روی این وسایل چاپ نشده باشد؟
البته باید این نکته را نیز رعایت کنید که وسیله مورد نظر را به قدری جالب طراحی کنید که توجه مخاطب را به خود جلب کند تا وسیله قبلی را از اتاق خود حذف و هدایای تبلیغاتی شما را جایگزین آن کند.
- جمعه ۲۱ آذر ۰۴ ۱۵:۱۱ ۲ بازديد
- ۰ ۰
- ۰ نظر
